21/4 2023 del1

 

Jag frågade om jag fick fota poliserna och då ville en av dem vara med på en selfi och så blev de.
Idag kom polisen på besök och sade att vi inte fick stå där över natten. Jag förhandlade lite med dem så vi kunde stå en natt men lovade att vi skulle åka dan därpå. Det var nästan bara fransmän så jag fick förklara med teckenspråk åt dem...
Här har vi cyklarna parkerade. De är nästan bara våra som saknar eldrift.
En riktig turist...
Det var kiosker med skärmar där man klickade i sin beställning. Ville ha pommes och de fanns bara i två versioner. Det blev en barnpommes med friterad ost och öl. Undrar vad dom tänkte som plockade ihop detta.
Orkidéer finns det många modeller av. Denna är lite ovanligare modell.
En bubbla mitt i blomsterängen.
Här ses Labyrinten från ovan.
Labyrinten bestod av en riktigt tät häck.
Blommor i massor.
På väg in till Keukenhof 
Morgonmål med fina tulpaner i presskaffekannan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar