11/9 2020

Efter ankomst till Torsholma körde jag till Brändö Lax där jag gick igenom hygiensluss och pysslade med ismasin och kylmaskin och sen.....
....blev det att uppleva gamla minnen då jag åt en Thai-Cube till lunch.
Efter dagens arbete åkte jag vidare till Viggen för att ta mig över till finska sidan. 

Det var inte många bilar på däck men de kom flera precis innan avgång.
Åker man Skärgårdsvägen så är det många båtar som ska passa och idag gick det riktigt bra.
Parkerade vid huvudentrén vid Tyksen. Som tur var skedde betalningen med Easy park appen jag har så det var smidigt och billigt. Ska man turista i Åbo så är parkeringen bra att stå på. Är dygnet runt bevakning känns det som med alla taxibilar som står en bit ifrån.
Detta är orsaken till visiten. Här ser man hur diverse  anslutningar sitter fast.

 Karta över huset. 7de våningen blev det.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar